دانلود Chatimity نسخه جدید برنامه چتیمیتی برای اندروید

 

در این پست از وبسایت امیردانلود اپلیکیشن چتیمیتی را قرار داده ایم چند سال قبل وقتی هنوز user room های نرم افزار یاهو مسنجر بسته نشده بودند بازار چت های عمومی و اتاق های گپ و گفت و گوی ساخته شده توسط کاربران گرم بود . اما مدتی نگذشت که اتاق های چت و در اصطلاح یوزر روم ها به طور کامل بسته شد ! اگر تا به امروز دنبال نرم افزاری با قابلیت ایجاد چت روم برای سیستم عامل آندروید بوده اید ما به شما نرم افزار Chatimity را معرفی می کنیم.

Chatimity با توجه به موقعیت جغراقیایی شما , شما را در روم های مختلف قرار می دهد. به عنوان مثال اگه ساکن تهران باشید شما به روم های جهان – ایران و تهران دسترسی دارید.

 

 

همچنین در برنامه Chatimity شما میتوانید در قسمت پروفایل خود اطلاعاتی در مورد خود بنویسید .  همچنین شما با حضور در برنامه و گفتگو در روم ها میتوانید امتیاز کسب کنید این امتیاز با add شدن توسط دیگران افزایش پیدا میکند و با block شدن توسط دیگران – flag شدن نوشته توسط کاربر ها – استفاده از کلمات ناشایست کاسته میشود
این برنامه اتاق‌های گفتگوی سالم ارائه می‌دهد، که در آن افراد می‌توانند همدیگر را ملاقات کنند. صحبت‌های طولانی و تمیز تشویق می‌شوند و نادرست‌ها جریمه.

این برنامه یک امتیاز خوبی (با نام “nice points”) به هر کاربر می‌دهد. اگر کاربری بد صحبت کند، جلویش گرفته می‌شود و اگر از کلمات زشت در اتاق‌های عمومی استفاده کند، امتیاز منفی می‌گیرد. به خاطر همین مسائل کاربران دوست دارند که بهتر رفتار کنند.

 
تغییرات نسخه جدید برنامه Chatimity اندروید :

1– لوگوی جدید
2– رابط کاربر کاملا جدید
3– رنگ های جدید
4– مدالها جدید و زیبا
5– بهبود عملکرد
6– تاخیر کاهش می یابد
7– و ...

 

 



:: برچسب‌ها: Chatimity , Chatimity برنامه اندروید , اندروید , برنامه چتیمیتی , برنامه چتیمیتی اندروید , دانلود Chatimity ,دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود برنامه Chatimity اندروید , دانلود برنامه اندروید , دانلود برنامه جدید اندروید , دانلود برنامه چتیمیتی , دانلود برنامه چتیمیتی برای اندروید , دانلود برنامه چتیمیتی کامپیوتر و لپ تاپ,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود ورژن جدید soma Messenger 1.0.2 سوما مسنجر اندروید

 

 

 

SOMA Messenger مسنجر سریعترین مسنجر جهان با پیام های نامحدود رایگان، تماس های تلفنی و تماس های ویدئویی HD. بدون هزینه سالانه وهمیشگی که میتواند جایگزین مناسبی برای واتس آپ گردد امکان چت گروهی با دوستان خود چت گروهی با حداکثر ۵۰۰ نفر برقراری تماس های تصویری در برنامه به صورت رایگان با هر نقطه ای از جهان ….

ویژگی های های برنامه SOMA Messenger اندروید :

– داشتن سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت پبام
– رایگان بودن برنامه بدون هیچ گونه پرداختی شما میتوانید از این برنامه استفاده کنید
– امکان برقرای تماس با دوستان و خانواده خود در هر نقطه جهان به صورت رایگان و با کیفیت بالا
– امکان برقراری تماس تصویر با دوستان خود با کیفیت HD
– امکان چت گروهی تا حدکثر ۵۰۰ نفر
– نمایش تحویل دادن پیام برای فهمیدن ارسال شدن پیام شما
– داشتن Emoji شکلک داخلی برای بیان احساسات خود
– تماس بین الملی با دوستان خود بدن پرداخت هیچ گونه هزینه ای
– و ...

 

 



:: برچسب‌ها: download SOMA Messenger apk, SOMA Messenger apk, آموزش سوما مسنجر, استیکر سوما مسنجر, استیکر مسنجر سوما, اموزش سوما مسنجر, اموزش مسنجر سوما, ترفند های مسنجر سوما, ترفندهای سوما مسنجر, ساخت ای دی در مسنجر سوما, سوما مسنجر پلاس, مسنجر سوما اندروید, مسنجر سوما پلاس,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود بازی PES 2014 برای اندروید – Pro Evulation Soccer 2014

 

 



بازی PES 2014 یا با نام کامل Pro Evulation Soccer 2014 یکی از جدید ترین و بهترین بازی های فوتبال برای کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و … است که طرفدران بسیار زیادی دارد. این بازی در اواخر سال ۲۰۱۳ منتشر شده و برخی از نقل انتقالات آن که در اوایل فصل انجام شده در آن ثبت نشده. در این پست بازی PES 2014 یا Pro Evulation Soccer 2014 را برای اندروید قرار دادیم که امیدواریم از بازی کردن با آن لذت ببرید. برای دانلود بازی PES 2014 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. این بازی جز کمیاب ها بوده که وب سایت ایرانی دیتا آن را به صورت رایگان برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

 

 

 



:: برچسب‌ها: pes 12 ,PES 2012 , PES2012 ,Pro Evulation Soccer 2014 ,اندروید ,بازی pes 14 ,بازی pes 2012 برای اندروید ,بازی pes 2013 برای اندروید ,بازی PES 2014 ,بازی PES 2014 برای اندروید ,بازی فوتبال ,بازی فوتبال برای اندروید ,بازی های اندروید ,پی اس 2014 ,جدید ترین بازی اندروید ,جدیدترین بازی های اندورید ,دانلود , دانلود pes 14 ,دانلود pes 14 برای موبایل , دانلود بازی , دانلود بازی PES 2014 ,دانلود بازی PES 2014 برای اندروید ,دانلود بازی PES 2014 برای اندروید- Pro Evulation Soccer 2014, دانلود بازی اندروید,دانلود بازی اندورید , دانلود بازی برای اندروید , دانلود بازی فوتبال اندروید , دانلود بازی فوتبال برای اندروید ,دانلود بازی فوتبال برای موبایل , دانلود بازی فوتبال موبایل, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود Soundwave Music Discovery شبکه‌ اجتماعی موسیقی ساندویو اندروید

Soundwave – ساندویو اپلیکیشن شبکه‌ اجتماعی و سرویسی است که موسیقی‌ هایی که کاربر در گجت خود از طریق پخش‌کننده‌ ها یا سرویس‌ های استریم گوش می‌دهد را با سایر کاربران در این شبکه‌ اجتماعی به اشتراک می‌گذارد. در واقع ساندویو عادت کاربران را در گوش دادن به موسیقی تحت نظر گرفته و خود فرد و دوستان وی را که همدیگر را Follow می‌کنند، از این امر آگاه می‌کند. این روز‌ها شبکه‌ های اجتماعی محبوبیت زیادی دارند، بطوریکه انواع شبکه‌ های اجتماعی با محوریت اشتراک‌ گذاری تصاویر، ویدئو‌، اخبار و موارد دیگر با استقبال کاربران روبرو شده‌اند. Soundwave یک شبکه‌ اجتماعی مبتنی بر اشتراک‌گذاری موسیقی‌ هایی است که کاربران گوش می‌دهند.

 

 

اپلیکیشن ساندویو برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده, این سرویس تاکنون بیش از سه میلیون آهنگ را شناسایی کرده است. با نگاه به داده‌ های جمع‌ آوری شده توسط این سرویس می‌توان محصول استارت‌ آپ ایرلندی توسعه‌ دهنده‌ این شبکه‌ اجتماعی را هوشمندانه خواند، چرا که داده‌ های حاصل از این نرم افزار برای استودیو های آهنگ‌ سازی بسیار ارزشمند خواهد بود.

در ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید که این امر از طریق حساب‌کاربری فیسبوک یا گوگل امکان پذیر است. پس از ورود به حساب کاربری خود، هنوز خبری از فیدهای خبری مربوط به موسیقی‌ هایی که شما یا دوستانتان گوش داده‌ اید، نیست. با استفاده از امکان جستجوی نام آهنگ‌ ها می‌توانید صفحه‌ مربوط به هر موسیقی را یافته و در صورت علاقه آن را Like‌ کنید. در صفحه‌ هر موسیقی می‌توانید کلیپ آن را که در یوتیوب موجود است، بصورت مستقیم از داخل اپلیکیشن تماشا کنید.

همچنین امکان گوش دادن به موسیقی از طریق سرویس‌ هایی چون اسپاتیفای، Rdio و Deezer وجود دارد. در صورتی که دوستان خود را در این سرویس بیابید، می‌توانید گروهایی را تشکیل داده و هر کاربری را که دوست دارید، دعوت کنید تا در یک محیط خصوصی موسیقی‌ هایی را که دوست دارید، به هم معرفی کنید. اگر اهل موسیقی و گوش دادن به آهنگ های منحصر به فرد و جذاب هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید.

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه جدید اندروید , برنامه اندروید , برنامه آندروید, دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود نرم افزار اندروید , دانلود نرم افزار آندروید , برنامه جدید اندروید , soft android , application android , دانلود application اندروید , دانلود برنامه Soundwave , دانلود برنامه Soundwave Music Discovery اندروید, Soundwave , Discovery , نسخه جدید , دانلود برنامه شبکه اجتماعی اندروید , اندرویدینا , اندرویدها , گت اندروید , فارسروید , اندرویدکده , دانلود برنامه تبلت, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : پنج شنبه 3 دی 1394
دانلود برنامه افکت گذاری روی تصویر - Cameringo Lite

 

 
 
 
 
 
افکت گذاری روی عکس با برنامه Cameringo Lite

برنامه کامیرینگو Cameringo Lite در عین داشتن رابط کاربری ساده و زیبا افکتهای منحصر به فرد وخاص خود را دارد. شامل انواع زیادی فیلتر و افکت برای عکس های گرفته شده با دوربین گوشی موبایل. این برنامه برای شما یک دوربین حرفه ای را به ارمغان می آورد تا بتوانید با دوربین های معمولی و نوعا ضعیف بعضی گوشی ها تصاویر خوب و قابل قبولی خلق کنید. از بارزترین افکت های این برنامه می توان به داشتن انواع مختلف HDR اشاره کرد که به آسانی قابل اعمال روی تصاویر مختلف است. افکت جالب دیگر این برنامه شبیه سازی اثرات دوربین های کلاسیک مانند Holga، زنیت و… است.

 

ویژگی های برنامه Cameringo Lite :

– دارای بیش از ۲۴۰ افکت و بیش از ۲۰ قاب

– سازگار با دروبین جلو گوشی

– قابلیت ضبط انیمیشن های GIF

– تثبیت کننده ی تصویر

– امکان برچسب گذاری موقعیت مکانی

– فوکوس ماکرو برای نزدیک

– حالت دوربین سایلنت

 

 



:: برچسب‌ها: افکت دوربین های قدیمی برای گوشی ,افکت گذاری روی عکس ,برنامه افکت گذار کم حجم برای گوشی ,برنامه دوربین اندروید ,برنامه عکاسی hdr ,برنامه عکاسی اچ دی ,برنامه عکاسی اندروید ,برنامه عکاسی حرفه ای اندروید ,برنامه فیلتر عکاسی ,برنامه کمرا اندروید ,بهترین برنامه ساخت افکت برای موبایل , دانلود برنامه افکت گذاری روی تصویر , دوربین اچ در آر , فریم های مختلف با برنامه Cameringo Lite , قرار دادن افکت اچ دی آر رو تصاویر,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
آموزش ثبت نام در اینستاگرام با کامپیوتر

 

در این پست از وبسایت نحوه ساخت اکانت اینستاگرام به وسیله کامپیوتر را آموزش خواهیم داد در پست های قبلی نسخه ویندوز اینستاگرام را آماده کرده و ایم و بعضی دوستان اکانت قبلی نداشتن و به همین صورت این آموزش را در این پست منتشر کردیم اینستاگرام ( Instagram ) از بزرگترین شبکه های اشترک گذاری عکس در میان کاربران دنیاست و اکنون امتیاز کامل آن در انحصار شبکه اجتماعی فیس بوک است. اگر دقت کرده باشید اینستاگرام مانند سایر اپلیکیشن ها نسخه ویندوز ندارد و به همین دلیل بسیاری از کاربران از استفاده از اینستاگرام محروم شدند امروز و در یک پست کاملاً اختصاصی و شاید برای اولین بار در ایران به شما کاربران عزیز می آموزیم که چگونه یک اکانت اینستاگرام بدون داشتن اسمارت فون اندرویدی و در محیط ویندوز بسازید. با مراجعه به ادامه مطلب قدم به قدم اکانت خود را بسازید.

 

 

حل مشکل وارونه شدن یا برعکس شدن اینستاگرام در بلواستکس )

برای حل این مشکل کافیست :

۱- به تنظیمات بلواستکس ( BlueStacks Settings ) رفته و روی گزینه Change App Size کلیک کنید .

۲- در این بخش نرم افزار اینستاگرام را پیدا کنید و سپس در مقابل آن تیک گزینه Tablet را زده و سپس روی Done کلیک کنید .

این هم کامل ترین آموزشی که شاید بدون اغراق کمتر جایی پیدا می شود . لازم است به چند نکته مهم توجه کنید :

تنها نقطه ضعف این آموزش این است که شما باید پس از هر بار ورود و خروج کامل از BlueStacks مراحل ۱۶ را که انجام آن حدود ۱۰ ثانیه طول می کشد تکرار کنید . در حال برطرف کردن این موضوع هستیم و انشاالله راه حلی برای آن پیدا می کنیم . ولی به هرحال این مشکل بزرگی نیست چون مشکل بزرگتر یعنی فعالیت در اینستاگرام در ویندوز حل شده است .

 

 



:: برچسب‌ها: حل مشکل وارونه شدن در بلواستک ,حل مشکل وارونه شدن در بلواستکس ,حل مشکل وارونه شدن یا برعکس شدن اینستاگرام در بلواستک,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود سوما مسنجر soma messenger برای کامپیوتر ویندوز 7 8 xp

 

 

در این پست از وبسایت امیردانلود قصد داریم برای اولین بار در میان سایت های ایرانی نسخه ویندوز و کامپیوتر نرم افزار سوما منسجر را معرفی کنیم شما دوستان عزیز میتوانید براحتی این مسنجر تازه معرفی شده را بر روی کامپیوتر خانگی خود اجرا کنید و با دیگر دوستانتان که از هر زریق به این شبکه متصل هستن به اشتراک فایل های خود بپردازید

 

 

سوما SOMA Messenger یک مسنجر جدید و بسیار قدرتمند میباشد که به تازگی منتشر شده است سوما مسنجر دارای قابلیت های فراوانی میباشد با این مسنجر شما میتوانید با دوستان خود در سراسر جهان پیام و تماس های رایگان برقرار کنید و همچنین میتوانید تماس تصویری با کیفیت HD برقرار کنید این مسنجر را میتوان جایگزین مناسبی برای مسنجری مثل واتس اپ دانست با این تفاوت که هزینه سالانه ندارد و تمامی امکانات آن رایگان است در این مسنجر شما میتوانید برای خود گروه ایجاد کنید و تا ۵۰۰ نفر را به آن دعوت کنید هم اکنون میتوانید با مراجعه به ادامه مطلب این مسنجر را از امیردانلود دریافت کنید.

امکانات سوما مسنجر SOMA Messenger کامپیوتر :

1– دارای طراحی متریال و بسیار زیبا مانند واتس اپ
2– امکان برقراری تماس تصویری رایگان و بدون محدودیت با کیفیت اچ دی
3– قابلیت ایجاد گروه برای چت کردن تا ۵۰۰ نفر به صورت همزمان
4– دارای امنیت بسیار بالا
5– دارای شکلک های داخلی مختلف و زیبا
6– تمامی امکانات رایگان و بدن محدودیت زمانی
7– امکان برقراری تماس بین المللی رایگان و بدون محدودیت
8– قابلیت نمایش پیام های تحویل داده شده
9– تمامی امکانات برنامه رایگان و بدون محدودیت
10–امکان تماس رایگان و ارسال پیام رایگان



:: برچسب‌ها: دانلود سوما مسنجر , دانلود soma messenger , حذف اکانت سوما مسنجر ,پاک کردن اکانت سوما مسنجر ,دانلود استیکر سوما مسنجر , استیکر سوما مسنجر ,دانلود sticker soma messenger , دانلود سوما مسنجر برای کامپیوتر, دانلود soma messenger برای کامپیوتر, سوما مسنجر کامپیوتر , سوما مسنجر ویندوز ,سوما مسنجر , soma messenger , دانلود سوما مسنجر برای ویندوز , دانلود soma messenger برای ویندوز , دانلود soma messenger برای ویندوز 7 , دانلود soma messenger برای ویندوز 8 ,دانلود soma messenger برای ویندوز xp ,دانلود سوما مسنجر برای ویندوز 7 ,دانلود سوما مسنجر برای ویندوز 8 ,دانلود سوما مسنجر برای ویندوز xp ,دانلود سوما مسنجر برای لپ تاپ, دانلود soma messenger برای لپ تاپ ,دانلود برنامه لپ تاپ, دانلود نرم افزار لپ تاپ, دانلود برنامه کامپیوتر ,دانلود نرم افزار کامپیوتر, دانلود مسنجر کامپیوتر , soma messenger for pc , soma messenger computer, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود برنامه Voxox برای اندروید و کامپیوتر

 

 

Voxox v1.2.7 تماس ۱۰۰% رایگان به هر تلفن در جهان را ارائه می دهد! همچنین از پیام رسانی SMS رایگان به هر تلفن همراه در جهان لذت ببرید! Voxox برنامه پیام رسانی است که به شما اجازه می دهد به صورت رایگان با هر کس در جهان تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید، حتی اگر آنها Voxox نداشته باشند. چگونه؟ ما تنها شرکت در جهان هستیم که تماس رایگان به تلفن های واقعی را ارائه می دهد. ما هر ماه ۱$ هزینه اعتبار تماس و SMS دریافت می کنیم.
ما یک شرکت تلفن بین المللی ثبت شده در ایالات متحده هستیم، و بر خلاف Skype، Hangouts، WhatsApp، Line، Kakao Talk یا Viber، ما می توانیم تماس و ارسال پیامک رایگان به هر تلفن در جهان را ارائه دهیم.

 

 

 

با Voxox شما همچنین از مزایای زیر به صورت ۱۰۰٪ رایگان برخوردار خواهید بود:
– شماره تلفن رایگان – دریافت رایگان یک شماره تلفن ایالات متحده که خانواده و دوستان شما می توانند برای تماس با شما از آن استفاده کنند.
– برقراری تماس و پیام رسانی رایگان – تماس ها و پیام های متنی با دیگر کاربران Voxox همیشه رایگان و نامحدود است.
– پشتیبانی از موبایل و تلفن ثابت – تماس و پیام دوستانی که در حال استفاده از Voxox نیستند در عین حال به صورت رایگان و یا با نرخ بسیار کم در سراسر جهان
– پیام رسانی گروهی – چت و به اشتراک گذاشتن عکس ها، فیلم ها و بیشتر با گروه های دوستان و خانواده خود که از کاربران Voxox هستند
– به اشتراک گذاری عکس و ویدیو – عکس ها/ویدئوها را با Voxox ضبط کنید یا از رول دوربین گوشی به اشتراک بگذارید.
– به اشتراک گذاری موقعیت مکانی – بگذارید دوستانتان بدانند که در چه مکانی هستید تا با کلیک یک دکمه با هم ملاقات کنید
– پیدا کننده دوست – Voxox مخاطبین شما را وارد می کنید و دوستانی که از Voxox استفاده می کنند را به طور خودکار پیدا می کند بنابراین شما می توانید با آنها به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید
– پست صوتی بصری – گوش دادن به پیام های صوتی همیشه راحت نیست، بنابراین Voxox از طریق تبدیل آنها به متن آن را آسان می کند
– رسیدن به من – تماس های دریافتی را به شماره تلفن های دیگر خود بفرستید، بنابراین هرگز دوباره یک تماس مهم را از دست نمی دهید
– مترجم زبان – Voxox می تواند به طور خودکار پیام های متنی ارسالی و دریافتی شما را به/از ده ها زبان ترجمه کند.
– ویژگی های In call (در طول هر تماس شما می توانید موارد زیر را انجام دهید):


فشردن *۱ برای ضبط تماس – ثبت تماسی که روی آن هستید و مشاهده و پخش آن در برنامه
فشردن *۲ برای انتقال – انتقال تماس خود به تلفن دیگر، حتی تلفن رومیزی یا موبایل دیگر خود
فشردن *۳ برای کنفرانس – اتصال دادن تا ۲۰ حزب
– Callback Mode (حالت پاسخ تماس) – تماس هر شماره تلفن سراسر جهان با استفاده از کتاب آدرس و پرداخت تنها هزینه ای بسیار ناچیز در هر دقیقه بدون مصرف پلان دیتا شما! هنگامی که شما در حال برقراری یک تماس در حالت Callback هستید، فقط شماره تلفن را شماره گیری و چند ثانیه صبر کنید.
بعد از آن یک تماس تلفن همراه ورودی با یک پیام لطفا صبر کنید در هنگامی که با شما در تماس هستم دریافت می کنید. پس از مدت کوتاهی دوست شما در خط ظاهر می شود. “سلام” کنید و گفتگو را شروع کنید!

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود voxox با لینک مستقیم,, دانلود اپلیکشن, تماس تلفنی رایگان بدون نیاز به اینترنت, دانلود اپلیکیشن ارسال پیام و اس ام اس رایگان اندروید,, دانلود رایگان اپلیکیشن voxox اندروید, دانلود نرم افزار ساخت شماره مجازی امریکا اندروید,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت برای اندروید Lock

 

 

 

FingerSecurity Premium نام یک نرم افزار امنیتی قدرتمند برای محافظت از حریم شخصی شما در گوشی و تبلت های اندرویدی ست. نرم افزار FingerSecurity Premium یک قفل امنیتی قدرتمند می باشد که می تواند اثر انگشت شما را اسکن و پس از تایید قفل گوشی را باز و در ختیار شما قرار می دهد. نرم افزار اثر انگشت خوان FingerSecurity Premium قابلیت اجرا و پشتیبانی در گوشی های سامسونگ را دارد. پس اگر صاحب یک گوشی از شرکت سامسونگ می باشید می توانید برای حفظ حریم شخصی تان از این قفل که با اثر انگشت کار می کند استفاده کنید

ویژگی های نرم افزار اثر انگشت FingerSecurity Premium :

دارای ویجت اختصاصی برای فعال یا غیر فعال سازی سریع برنامه

دارای مهلت کم برای فعالسازی قفل ( قابل تنظیم )

امنیت مبتنی بر مکان برای اجرای برنامه ها

امنیت بالا و پیشرفته برای جلوگیری از حذف برنامه

محافظت خودکار از برنامه های جدید

مخفی کردن رابط کاربری (UI) برای اسکن انگشت

قابلیت رمز عبور جایگزین

دارای نظیمات سفارشی برنامه ها

محافظت از اعلان های برنامه

استفاده از تم های متنوع برای استفاده در برنامه

استفاده از انگشتان خاص برای باز کردن برنامه های مختلف

پشتیبانی از زبان های :

English – Dutch – French – Portuguese – Polish – Indonesian – Russian – Thai – Turkish – Spanish – Korean – Persian – German – Czech – Croatian – Romanian – Kurdish – Italian – Greek – Hindi – Danish

و …

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه جدید اندروید, دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت با لینک مستقیم, دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت برای سامسونگ گلکسی ,دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت فرمت apk ای پی کی , دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت نسخه 3,3 , دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت ورژن جدید , دانلود برنامه قفل لمسی با اثر انگشت کم حجم,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای اندروید و ویندوز

 

 

 

 

 

Cinderella: Free fall بازی جدید سیندرلا برای گوشی های اندروید است. این بازی بر اساس داستان سیندرلا ساخته شده است. داستان و برنامه کودک سیندرلا را که به یاد داری؟؟ داستان سیندرلا چیست؟؟ سیندرلا (به انگلیسی: Cinderella)، نام داستانی افسانه‌ای و محبوب است و بازگوکننده افسانه قدیمی رسیدن به پاداش پیروزمندانه پس از دیدن ظلم و بی‌عدالتی. هزاران گونه متفاوت از این افسانه در همه‌جای دنیا وجود دارد که محبوبترین آن به قلم نویسنده فرانسوی شارل پرو در سال ۱۶۹۷ میلادی به رشته تحریر درآمده است.Princess Birthday Bash Salon یکی از بهترین بازی های دخترانه می باشد که به تازگی نسخه جدید ان منتشر شده است. تولد پرنسس کوچک نزدیک است و شما باید او را برای یک مهمانی بزرگ که تمام دوستان و اشنایان در ان شرکت دارند اماده کنید. شما باید پرنسس را به بهترین روش ارایش کنید و بهترین لباس و مدل مو را برای او انتخاب کنید. از ویژگی های این بازی می توان به وجود مدل مو ها و لباس های مختلف اشاره کرد . این بازی در گوگل پلی امتیاز ۴٫۲ را از ۵ کسب کرده و بر روی اندروید ۴ به بالا اجرا می شود . هم اکنون می توانید اخرین نسخه این بازی بسیار سرگرم کننده را دانلود نمایید

به طور کلی واژه «سیندرلا» به معنی کسی است که پس از دورانی از گمنامی و بی‌خبری ناعادلانه، به کامیابی و سرشناسی می‌رسد. کمپانی والت دیسنی در سال ۱۹۵۰ یک فیلم کارتون مشهور بر اساس همین داستان ساخته است. سیندرلا دختر کوچکی است که زندگی سختی را دارد. حالا شما باید در Cinderella: Free fall به او کمک کنید تا کارهایش را انجام دهد. در اصل شما باید سیندرلا را در دستیابی به جواهرات راهنمایی کنید تا خانه جدول بازی یک به یک پر شود. از این بازی رنگارنگ لذت ببرید.

ویژگی های بازی:
گرافیک رنگارنگ
بیش از ۱۰۰ سطح
پاداش های مختلف
شخصیت های سرگرم کننده
گیم پلی جذب

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود بازی سیندرلا Cinderella با لینک مستقیم , دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای 2,3,6 ,دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای پی سی, دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای تبلت, دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای گوشی, دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای لپ تاپ ,دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای موبایل , دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای ویندوز 8 هشت, دانلود بازی سیندرلا Cinderella برای ویندوز ایکس پی xp , دانلود بازی سیندرلا Cinderella کم حجم , دانلود بازی سیندرلا Cinderella ویندوز 7 هفت,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394


خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window