دانلود برنامه لاکی پچر برای اندروید Lucky Patcher

 

 

 

لاکی پچر Lucky Patcher 5.6.8 نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت. نرم افزار توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را حذف نمایید.

 

ویژگی های برنامه Lucky Patcher :
– حذف لایسنس اکثر نرم افزارهای ارائه شده در مارکت اندروید
– نمایش روش مناسب برای حذف لایسنس نرم افزارها
– پشتیبان گیری از نرم افزارها
– خروجی از نرم افزارهای فعال شده با فرمت APK
– حذف نرم افزار و دیتا آنها

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher اچ تی سی ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher تبلت ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher سامسونگ گلکسی ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher سونی ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher کم حجم ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher لینک مستقیم ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher موبایل ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher نسخه 2,3,6 ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher نسخه 2015 ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher نسخه قدیمی ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher هواوی ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher ورژن جدید ,دانلود برنامه لاکی پچر لاینسس Lucky Patcher ورژن قدیمی, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود برنامه StickMount اتصال فلش مموری به گوشی اندروید

 

 

 

برنامه ای برای سوار و پیاده کردن USB استیک ها در دستگاه های مختلف مانند Galaxy Nexus, Nexus 7 و Nexus 10 می باشد. Nexus 4 پشتیبانی نمی شود این یک مشکل با دستگاه است، نه با StickMount
دستگاه های Nexus و “اندروید استوک” مختلف امکان “mount” خودکار ذخیره سازی انبوه را ندارند (مانند USB sticks). اما StickMount برای حل این مشکل ساخته شده است، و به شما امکان دسترسی به فایل های روی USB متصل از تمام برنامه های شما را می دهد.
هنگامی که StickMount نصب شده است و شما با “USB host/OTG cable” به USB stick متصل هستید، اگر می خواهید StickMount را باز کنید دستگاه یک پنجره باز شونده(popup) به شما نشان می دهد.

 

 



:: برچسب‌ها: اموزش اتصال فلش به تبلت ,اموزش تصویری وصل کردن فلش مموری به گوشی و موبایل, اموزش وصل کردن فلش به موبایل, اندروید, دانلود برنامه, دانلود بهترین برنامه اندروی,فلش گوشی, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود برنامه افزایش سرعت بازی در کامپیوتر

 

 

دانلود برنامه افزایش سرعت بازی در کامپیوتر Wise Game Booster

 

برنامه ای که در این مطلب برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم نرم افزار Wise Game Booster می باشد. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که در حین بازی کردن سیستم شما به شدت کند شود و یا بازی را تکه تکه اجرا کند به طوری که اصلا قابل بازی کردن نباشد، ممکن است این کند بودن از قطعات پایین سیستم شما باشد ولی از این پس دیگر نگران نباشد زیرا با نصب این نرم افزار از این کندی بازی ها در موقع اجرا راحت خواهید شد. برنامه پیش روی یک نرم افزار کاربردی بهینه سازی ویندوز برای افزایش سرعت بازی در کامپیوتر است. برنامه Wise Game Booster با یک کلیک می تواند برنامه ها و نرم افزار های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست را شناسایی کند و در صورت لزوم آن ها را غیر فعال کند. هچنین این نرم افزار قابلیت متوقف کردن برنامه ها را به صورت دستی دارد. پس از اتمام بازی تمام سیستم به حالت اولیه باز می گردد. هم اکنون می توانید ابن نرم افزار کم حجم و کاربردی را با مراجعه به ادامه مطلب دریافت کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: آخرین ورژن Wise Game Booster ,جدیدترین ورژن Wise Game Booster ,دانلود Wise Game Booster ,دانلود ابزار افزایش سرعت اجرای بازی ها ,دانلود برنامه Wise Game Booster ,دانلود برنامه افزایش سرعت بازی در ویندوز ,دانلود برنامه کامپیوتر ,دانلود برنامه ویندوز ,دانلود نرم افزار Wise Game Booster ,دانلود نرم افزار اجرای سریعتر بازی ها ,دانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی ها ,نرم افزار بالا بردن سرعت برای اجرای بازی ها ,نرم افزار بهینه سازی ویندوز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود برنامه پیانو با کیبورد برای کامپیوتر

 

 

 

در این پست یک سورپرایز بی نظیر برای آهنگ سازان و دوست داران موسیقی داریم. نرم افزار فوق العاده قدرتمند Dream Computer Piano که می خواهیم امروز شما را با آن آشنا سازیم یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موسیقی با پیانو دیجیتالی می باشد. عموما نرم افزار های ساخت موزیک به صورت کلی بوده و برای ایجاد نیاز به یک اسدیو ضبط و تنظیم صدا می باشند ولی با دانلود پیانو این نرم افزار شما قادر خواهید به طور اختصاصی و با تمام فنون پیانو به نواختن پیانو بپردازید.
لازم به ذکر است شما هیچ نیازی به دانستن علم موسیقی نخواهید داشت، بلکه فقط با ترکیبی موزون از آهنگ ها در کامپیوتر نیز می توانید آهنگ سازی خود را به صورت مبتی شروع نمایید. ولی اگر کمی با پیانو، نت و علم موسیقی آگاهی داشته باشید می توانید با این پیانو دیجیتالی با قدرت بیشتر از یک پیانو واقعی بنوازید و آثار بی نظیری را ایجاد کنید. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت میکس آهنگ و صوت ها به همراه نواختن اشاره نمود که به شما در بهتر کردن آهنگ های نمونه کمک خواهد کرد.

امکانات و قابلیت های اصلی نرم افزار آهنگ پیانو

بدون نیاز به درک کاربر از پیانو و علم موسیقی
شبیه سازی فوق العاده ی یک پیانوی دیجیتالی بی نظیر
قابلیت میکس آهنگ ها به صورت هماهنگ OnTime با اجرای پیانو
قابلیت استفاده از تکنیک های حرفه ای صدا برداری و نت ساده
قابلیت ذخیره و باز کردن آهنگ سازی و کلید زنی های آماده با فرمت MIDI
قابلیت اتصال به پیانوهای دیجیتالی با آهنگ پیانو
نرم افزار Dream Computer Piano بدون نیاز به نصب
آموزش کار با کیبورد و ساخت Music
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
حداقل سیستم مورد نیاز برای پیانو

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود اپلیکیشن حرفه ای پیانو برای ویندوز xp 7 8 , دانلود برنامه پیانو piano 2015 , دانلود برنامه پیانو با کیبورد 2016 , دانلود برنامه پیانو برای ویندوز 8,1 , دانلود برنامه پیانو زدن با کیبورد , دانلود بهترین برنامه پیانو نسخه ویندوز پی سی pc , دانلود نرم افزار رایگان پیانو با لینک مستقیم, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود بازی جنرال 1 2 3 4 5 برای کامپیوتر

 

 

 

در این پست از وبسایت بازی معروف جنرال را در ورژن های مختلف برای شما عزیزان آماده کرده ایم ژنرال یک بازی استراتژی محبوب میباشد که طرفدران زیادی دارد کم تر کسی هست که بازی جنرال رو بازی نکرده باشه یا درباره این بازی استراتژیک چیزی نشنیده باشه. همون طور که بیشتر شما ها می دونید این بازی یکی دیگر از بازی های استراتژیکی هست که EA Games اون رو منتشر کرده و جز بازی های محبوب در ۵ سال اخیر کرده این بازی زیبا در تمامی گیم نت های ایران به صورت شبکه ای بازی مورد استفاده قرار میگیرد. این نسخه از بازی نسخه ابتدایی از بازی هست که حجم کمی داره و گرافیک نسبتا خوبی رو دارا هست. در این نسخه از بازی ۳ جنرال وجود دارند که ابتدا می بایست پول جمع کنند و با استفاده از ماشین الات شروع به ساختن ساختمان ها بکنند. سپس از بیس خود با نیرو ها و ساختمان های مختلف دفاع کنند و با ساخت نیروی هجومی به دیگر فرماندهان حمله کنند و بر ان ها غلبه کنند.

برخی از ویژگی های بازی جنرال کامپیوتر :
– حجم کم
– گرافیک نسبتا بالا
– ۳ گروه مختلف به نام آمریکا چین و جی ال ای که به عقیده بعضی ها ایران هست
– ماشین آلات مختلف
– نیرو های مختلف برای هر جنرال
– دارا بودن نیرو های هوایی زمینی و دریایی
– قابلیت بازی به صورت شبکه ای


سیستم مورد نیاز :
– تمامی ویندوز ها
– رم ۲۵۶ مگابایت به بالا
– گرافیک ۳۲ به بالا
– سی پی یو ۱٫۵ گیگا هرتز به بالا
– نوع فایل ایمیج Bin

راهنمای نصب بازی Command And Conquer Generals

پس از دانلود و خارج سازی از حالت فشرده فایل CCG1.bin را با استفاده از نرم افزارهای درایو مجازی مانند Virtual Clone Drive ( راهنما ) و یا Deamon Tools ( راهنما ) اجرا نمایید .

اگر Autorun بازی اجرا شد بر روی Install کلیک کنید در غیر اینصورت از داخل درایو مجازی بر روی Autorun.exe کلیک کنید و در منوی باز شده بر روی Install کلیک کنید .

در پنجره باز شده بر روی Next کلیک کنید . سپس از شما سریال نامبر خواسته می شود که می توانید از سریال نامبرهای زیر یکی را انتخاب و وارد نمایید .

۵۴۱۲-۰۰۱۴۶۰۷-۱۷۷۷۷۳۳-۱۷۴۶
۳۴۹۶-۵۱۰۹۹۶۸-۳۴۸۴۹۹۲-۵۸۶۳
۵۵۳۳-۳۷۴۳۸۰۸-۸۰۶۸۱۹۸-۳۲۳۵
۹۷۲۲-۸۲۸۹۰۷۸-۱۵۸۶۱۲۴-۶۵۰۵
۲۵۸۶-۲۶۵۳۹۲۴-۶۱۸۲۱۱۹-۳۳۱۹
۷۶۲۹-۵۲۰۰۳۹۱-۸۱۹۵۳۲۵-۲۶۳۶
۲۵۸۶-۷۷۲۲۹۴۱-۹۶۹۸۲۵۵-۲۲۱۸
۴۹۱۲-۵۰۸۳۹۳۹-۶۷۹۹۷۶۹-۵۹۶۲

سپس در پنجره بعدی بر روی yes کلیک کرده و سپس مسیری را برای نصب بازی انتخاب نمایید . ( مسیر پیشفرض نصب : C:Program Files (x86)EA GamesCommand and Conquer Generals )

پس از انتخاب مسیر نصب بر روی Next کلیک کنید . در آخر از شما سوال می شود که می خواهید آیکون بازی روی صفحه دسکتاب باشد که شما بر روی Yes کلیک می کنید تا نصب بازی آغاز شود .

در ادامه نصب با پیغام Please Insert The Disk : Generals Disk 2 مواجه می شوید . برای ادامه از داخل پوشه دانلود شده ( CD2 ) فایل CCG2.bin را با استفاده از نرم افزار درایو مجازی اجرا و پیغام داده شده را OK می کنید تا نصب بازی ادامه پیدا کند . در آخر هم پیغامی برای register به شما می دهد که باید بر روی Register later کلیک کنید .

اکنون نصب بازی به پایان رسیده و شما کافیست محتویات پوشه Crack را که در دیسک ۱ بازی موجود است در مسیر نصب بازی کپی و بازی را اجرا نمایید .

لطفا پس از نصب محتویات پوشه کرک موجود در (  Disk 1  ) را در محل نصب بازی کپی کنید

راهنمای پچ ویندوز سون و هشت :

فایل های مورد نظر را در مسیر زیر کپی کنید و بازی را Run as admin کنید .

C:Usersyournamedocumentscommand and conquer Generals Zero Hour Data

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: اموزش و ترفند بازی جنرال 1 2 3 4 5 کد تقلب, دانلود بازی جنرال 1 2 3 4 5 با لینک مستقیم, دانلود بازی جنرال 1 2 3 4 5 برای لپ تاپ, دانلود بازی جنرال 1 2 3 4 5 برای پی سی pc, دانلود بازی جنرال 1 2 3 4 5 کم حجم,دانلود بازی جنرال general 1 2 3 4 5 برای سیمبین, دانلود بازی جنرال نسخه اصلی, دانلود نسخه اورجینال بازی جنرال فشرده شده, دانلود نسخه قدیمی بازی جنرال,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود برنامه لاین برای اندروید LINE Messenger 2.2

 

 

 

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد را هم اکنون می توانید از وب سایت وب فور یو دانلود کنید .
امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید .

 

برخی از امکانات برنامه LINE : Free Calls & Messages اندروید :

1ـ کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی
2ـ ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان بدون هیچ محدودیت
3ـ قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری و عکس های شخصی
4ـ برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر
5ـ دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل
6ـ شامل و دارا بودن انواع شکلک های بسیار زیبا برای بیان احساسات
7ـ درا ابودن تابع جالب تایم لاین برای باخبر شدن شما از آپدیت صفحه دوستان

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود برنامه لاین با فرمت apk , دانلود برنامه لاین برای android, دانلود برنامه لاین برای corby , دانلود برنامه لاین برای wave 3 2 , دانلود برنامه لاین برای اندروید , دانلود برنامه لاین برای اندروید 1 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 1,6 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 2,1 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 2,2 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 2,2,1, دانلود برنامه لاین برای اندروید 2,3,6 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 3,0 3,2 3,4 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 3,1 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 3,3 3,6 3,7 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 4,0 4 4,2,2 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 4,5 4,6 4,7 4,1 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 5,0 5 5,1 , دانلود برنامه لاین برای اندروید 6,0 6 , دانلود برنامه لاین برای اندروید HTC 1 اچ تی سی وان , دانلود برنامه لاین برای اندروید new version , دانلود برنامه لاین برای اندروید SONY EXPERIA , دانلود برنامه لاین برای اندروید SONY Z1 Z2 Z3 , دانلود برنامه لاین برای اندروید اچ تی سی htc , دانلود برنامه لاین برای اندروید اس تری SIII S3 , دانلود برنامه لاین برای اندروید اس تو S2 SII , دانلود برنامه لاین برای اندروید اس فایو S5 , دانلود برنامه لاین برای اندروید اس فور SIIII S4 , دانلود برنامه لاین برای اندروید با لینک مستقیم و سالم , دانلود برنامه لاین برای اندروید به صورت رایگان , دانلود برنامه لاین برای اندروید جدید ,دانلود برنامه لاین برای اندروید قدیمی ,دانلود برنامه لاین برای اندروید کم حجم , دانلود برنامه لاین برای اندروید موتورولا , دانلود برنامه لاین برای اندروید نسخه جدید , دانلود برنامه لاین برای اندروید هواوی huawei , دانلود برنامه لاین برای بلک بری BLACKBERRY , دانلود برنامه لاین برای پوکت , دانلود برنامه لاین برای سامسونگ بادا ویو 2 3 ,دانلود برنامه لاین برای سامسونگ قدیمی و جدید , دانلود برنامه لاین برای سامسونگ کربی , دانلود برنامه لاین برای سامسونگ گلکسی , دانلود برنامه لاین برای سونی ویواز , دانلود برنامه لاین ورژن 2014 برای اندروید , دانلود برنامه لاین ورژن 2015 برای اندروید , دانلود برنامه لاین ورژن 2016 برای اندروید , دانلود جدیدترین نسخه لاین برای اندروید apk ای پی کی , دانلود نسخه قبل و قدیمی لاین اندروید , دانلود ورژن قدیمی لاین برای اندروید, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود نرم افزار حذف صدای خواننده از روی اهنگ karaoke
 
 
دانلود نرم افزار حذف صدای خواننده از روی اهنگ karaoke
 
 
 
نرم افزار ویرایشگر موزیک به شما کمک می کند تا در هر شرایطی آهنگ های دلخواه خود را انتخاب کرده و صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کنید، این نرم افزار مناسب تمامی کسانی که می خواهند با موزیک خاصی خوانندگی کنند و یا شغل آنها خوانندگی است توصیه می شود، نرم افزار حذف کردن صدای خواننده از موزیک از تمامی فرمت های موسیقی از جمله MID، KAR، KFN، WMA، MP3، CDG، WMA، AVI، MPG و WMV پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا آهنگ های دلخواه خود را با هر فرمتی که می باشد را بدون هیچ مشکلی جداسازی کنید، نرم افزار ویرایشگر موزیک به شما کمک می کند تا یک خواننده بسیار حرفه ای شوید، امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار کارائوکه را در اختیار شما کاربران محترم سایت قرار داده ایم، امیدواریم که از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

ویژگی های نرم افزار Karaoke :

- کارکرد آسان
- مدبربت بر تمامی موزیک ها
- جداسازی صدای خواننده از روی آهنگ
- پشتیبانی از تمامی فرمت های موسیقی
- پشتیبانی از فرمت های MID، KAR، KFN، WMA، MP3، CDG، WMA، AVI، MPG و WMV

 

 

 



:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Karaoke 5 41,01 برای کامپیوتر, دانلود نرم افزار جدا کردن صدای خواننده از روی اهنگ, دانلود نرم افزار حذف صدای خواننده از روی اهنگ, دانلود نرم افزار کامپیوتر Karaoke 5 41,01, دانلود نرم افزار کامپیوتر Karaoke 5 41,01 با لینک مستقیم, نرم افزار Karaoke 5 41,01, نرم افزار Karaoke 5 41,01 برای کامپیوتر, نرم افزار جدا سازی آهنگ Karaoke 5 41,01, نرم افزار کامپیوتر Karaoke 5 41,01, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
نصب همزمان دو تلگرام در اندروید telegram plus
 

 

با استفاده از برنامه Telegram شما میتونید به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، چت گروهی ایجاد کنید  و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا ۱ گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

قابلیت های تلگرام پلاس:

– نصب دو تلگرام به صورت همزمان
– مخفی کردن شماره تلفن همراه
– مخفی کردن اسکرین شات گفتگو در چت مخفی
– و …

تغییرات نسخه جدید:

– بخش جدید در اطلاعات چت ، لینکهای به اشتراک گذاشته ،
– پیش نمایش برای لینک عکس
– جدید MOD به تغییر پیش فرض شکلک رنگ آیکون تب
– رفع اشکال

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: آخرین ورژن Telegram Plus برای اندروید , اپلیکیشن Telegram Plus, برنامه Telegram Plus برای تبلت ,برنامه تلگرام پلاس اندروید, دانلود Telegram Plus , دانلود برنامه Telegram Plus برای اندروید , دانلود برنامه تلگرام پلاس آندروید , ورژن پلاس برنامه تلگرام, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
آموزش افزایش فالو follow اینستاگرام اندروید
 

 

دیگر نگران ضعف پیج خود در اینستاگرام نباشید. خودتان هر چند تا که خواستید لایک و کامنت بگذارید و فالو کننده جمع کنید. قبلا در این پست برنامه ای را معرفی کردیم که می توانستید پست های خود را در اینستاگرام با آن لایک کنید. این بار با دو برنامه ی دیگر آشنا می شوید که تعداد کامنت ها و فالو کنندگان شما هم را افزایش می دهند.
این برنامه افرادی را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید آن ها را فالو یا رد کنید. با فالو کردن این افراد سکه به دست می آورید و با این سکه ها می توانید دیگران را فالو کننده ی خود کنید.
طریقه ی کار با این برنامه ها بسیار ساده است. برای دریافت لایک، کامنت و فالو کننده باید در هر کدام از برنامه ها سکه به دست بیاورید. نحوه ی دریافت سکه، فالو کردن برای دریافت فالو، کامنت گذاری برای دریافت کامنت و لایک کردن برای لایک گرفتن است. یک ویژگی خوب این برنامه ها این است که شما از طرف افراد حقیقی لایک، کامت و فالو کننده دریافت می کنید.
Get Followers برنامه جهت افزایش فالو های خود در برنامه اینستا گرام است کارایی برنامه به این صورت است که شما میتوانید با فالو کردن دیگران سکه رایگان دریافت کنید و با استفاده از سکه ها برای خود فالو خرید کنید.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: افزایش followers اینستاگرام , افزایش فالو , افزایش فالو اینستاگرام , افزایش فالور های اینستاگرام , برنامه افزایش followers اینستاگرام , برنامه افزایش فالو اینستاگرام ,روش افزایش فالو اینستاگرام,, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
دانلود بازی کلش اف کلنز برای اندروید Clash of Clans 7.156.10
 

 

 

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

 

برخی از امکانات بازی Clash of Clans اندروید :

- امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن
- امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها
- امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها
- دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی
- امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف
- امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان
- امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها
- دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

 

 تغییرات نسخه ی v7.156.10:

* بهبود انتخاب نیروها در طول نبردها

 
 تغییرات نسخه ی v7.156.5:

* اضافه شدن Dark Spell Factory با سه جادوی جدید

* اضافه شدن لیگ جدید: Legend League Tournament and Legend Trophies

* Dragon level 5 به golden gaze در تون هال 10

* دومین Air Sweeper در تون هال 9

* رفع باگ ها و مشکلات نسخه ی قبلی



 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: , آندروید , اندروید 4,0,3 , بازی Clash of Clans آندروید , بازی آندروید , بازی استراتژیک نبرد های قبیله ای اندروید ,بازی کلش آف کلنز اندروید , دانلود بازی Clash of Clans اندروید, دانلود بازی آندروید , دانلود بازی استراتژیک جنگ های قبیله ای اندروید , دانلود بازی کلش او کلنز اندروید , دانلود بازی های آندروید, دانلود رایگان بازی اندروید ,دانلود رایگان بازی کلش او کلنز اندروید ,دانلود کلش اف کلنز, دانلود کلش اف کلنز برای بادا , دانلود کلش اف کلنز برای بلک بری , دانلود کلش اف کلنز برای جاوا , دانلود کلش اف کلنز برای سیمبین , دانلود کلش اف کلنز برای گوشی , دانلود کلش اف کلنز برای موبایل , دانلود کلش اف کلنز برای ویندوزفون , دانلود گیم اندروید, ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علیرضا رحمتی
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394


خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window